Sunday 11 May 2014

Význam lapače snů

Přesně před rokem jsem se rozhodla vyrábět lapače snů. Indiánská kultura mě vždy moc zajímala a hrozně se mi líbily doplňky a tetování. Minulý rok jsem si našla brigádu v solárním studio, a tam jsem začala lapače vyrábět při dlouhých chvilkách, kdy nikdo nepřicházel.

Lapače snů podle indiánské pověry mají díky síti zachycovat zlé sny, které sluneční světlo posléze zničí. Pomocí peříček k nám "stékají" sny dobré. Proto by měl být lapač snů pověšen blízko okna či dveří.

Výroba je pak snadná. Kruh jsem tvořila pomocí drátku, kdy jsem si mohla zvolit velikost. Kruhový drátek jsem omotala bavlnkou. Síťku jsem udělala podle videa:

A nakonec stačí přidat peříčka a perličky :)


Další moje lapače snů na krk najdete v menu "Lapače snů"

No comments:

Post a Comment